Las primeras semanas de enero

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null) 

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)


Året börjar så bra! Min 10år gamla dator har fått en ny hjärna. Så nu är hon nästan som ny. Och själv känner jag mig full av liv, och det bästa av allt är att jag får utlopp för det också. Har haft så fint häng och kul utekvällar med vänner! Har verkligen pressat ut det sista av de sista veckorna i Sverige för ett tag.

Igår hade morfar 85års kalas med skaldjur och vänner hemma hos oss och idag har jag ätit min sista semla, sagt några hejdå och stängt väskorna som svämmar över...

Imorgon bär det av på mitt kanske största äventyr någonsin. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0