inspiration










Blandade bilder av min nya favorit illustratör: James Jean. Hjärtat står ett litet extra lyckoslag på grund av inspirationen och färgerna som flödar ur dessa.

Tänkte även dela med mig av min nya spellista "Vår" på spotify som är alltid är på i lurarna eller högtalaren.

Låtarna som gärna får gå på repeat:

when the party's over - Billie Eilish 
Flesh without Blood - Grimes
Saker man ser - Kent
Det är en nåd - Lisa Ekdahl

Allt gör mindre ont sen - Markus Krunegård 
Violet - Hole
Hang Me up to Dry - Cold War Kids
Night Time - The xx
Unlovable - The Smiths
Gjord av sten- Veronica Maggio 

Imorgon blir det tillbaka till jobbet igen. Känner mig inte helt hundra, men har varit hemma en vecka och kommer bli galen om stannar hemma en dag till. Behöver stimuli, annars känns det som både hjärnan och kroppen ruttnar typ. Ska försöka ta det jättelugnt. Kanske göra en termos med kokande vatten, färsk finhackad ingefära, citron och honung, aka - det jag levt på hela veckan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0