en chill januari 2019

Semlepremiär, snö regn och slask, jobb, tripp till Uppsala samt mysig skåning på besök kan sammanfatta denna januari ganska bra.

Inte så mycket sömnad och inte särskilt mycket stickning heller för den delen, men däremot en hel del meditation. Har börjat använda appen headspace som har förföljt mig ett tag och jag kan verkligen varmt rekommendera den till de som är nyfikna. Det är skön australiensisk engelsk helt odömmande röst som guidar en genom meditationssession på 5-15 min. Låter ju helt knasig när jag säger det, men att köra tio min varje dag har verkligen fått mig att slappna av och vara lite mera i nuet.Denna månad har jag helt enkelt satsat på det och att gå på olika friskispass 2-3 gånger i veckan gärna skivstång yoga core och spinning. Blir spännande att se vart kroppen och hjärnan leder mig i februari.




En sak jag har stickat är ett par barnvagnar som förhoppningsvis kan få hänga någonstans i butiken såsmåning om








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback