Årets

En fin tradition som fortsätter för 6:e året i rad! Jag har sagt det förut, men jag säger det igen, att blanda människor man känner hejvilt är bland det finaste jag vet. Klart alla alltid ska vara välkomna. Lillebror, storebror, vänners vänner, exet och alla andra. I år blev det tema ’utländska jul’ och jag är så glad för dom som ansträngde sig. Själv sydde jag en skjorta av ett viskostyg från jobbet, med små rosa blomknappar, och av någon väldigt konstig anledning hade Lucas med sig en Hawaiisjorta till Sverige som han äntligen fick användning för. 

Massa kärlek!

(null)  

(null)


(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0