den rosa

Träffade min fina vän Ottilia för några helger sedan på fika och häng på stan, och passade då på att be henne ta lite bilder på min nysydda jacka i rosa linne som jag äntligen blivit klar med. (Hon är ju en av de enda som får mig att känna mig bekväm framför en lins) Såsmåningom ska jackan få en matchande kjol till, men tänkte inte vänta med att slänga upp de bilderna som tagits! Ska bara flytta upp ärmsömmen lite när jag kan få tid till det men annars är jag toppenglad över den.

Är så pepp på alla mina tusen projekt som jag har just nu att jag får panik över vilken ände jag ska börja i. Tiden räcker inte till alla gamla och nya idéer som fås.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback