skjortan och franska farfarn

 Lite grejor jag fick gjort innan resan till Paris som jag är nöjd med:

En till linneskjorta till Joel i detta fantastiskt fina tvättade linnetyg från jobbet. Färgen är så härlig och knapparna passar så bra till.


Och ett porträtt på Joels farfar. Första gången jag var i Paris i maj 2016 visade jag honom (Jean) en bild jag hade ritat på Joel. Han bad mig flera gånger under den vistelsen att jag skulle rita av honom. Sedan dess har jag tänkt på det och nu äntligen blev det av. Jag började två dagar innan och blev klar dagen före dagen. Känns så bra att äntligen tvingat mig själv till att rita igen. Det är alltid värt det i slutändan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback