sommar genom polaroider

En liten samanfattning av våren/sommaren genom 8 polaroider med Keith Haring ramar. 









Värmebölja och tropiska nätter som aldrig verkar vilja ta slut. Det brinner i hela Sverige, eller förresten; Europa. Vi är inte rustade för det här. Det känns som att vara i ett oexploateray Asien. Tiden innan AC.

Får bada varje dag efter jobbet för att komma ur sengångartillstånd och påminnas om att det är så här det känns att vara pigg på riktigt och klar i huvudet. Vissa dagar orkar jag inte ens ta mig ned till vattnet för så slut är jag.

Helst vill jag bara äta vattenmelon med fetaost o mynta, samt tomater med Buffalo mozzarella, flingsalt och olivolja. 

Oj vad de fyra semesterveckorna gick snabbt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback