update

Har känt mig som den där kaninen i Alice i underlandet de senaste dagarna. Stresser mig genom dagarna och nätterna men för vad? Vad är det som är jag har så bråttom till/med. Detta kan inte va hälsosamt. Allt är lungt och jag mår bättre psykiskt än på länge. (Det fysiska dock det ska vi inte ens prata om...Det är definitivt dags att ta tag i yogan och meditation samt träning för att komma i balans igen.)

Julen gick fort men var mycket mysig. Fick en del himla fina och bra saker i julklapp och jag fick spendera tid med de flesta jag tycker om. 

Nyår spenderades med massa främlingar. Jag och storebror styrde upp en större fest här hemma hos mamma där alla som ville komma fick komma. Det var något nytt. 

I övrigt så känner mig mycket vilsen i mitt uttryck i stunden (jag vet, sjukt uttjatat). Medioker är ordet. Det är dags att ta nya risker och chanser att träffa nya människor. Bort med det gamla söndertrasade och in med ny bra energi.
 
Jag är redo. Jag är inte rädd för att andra ska tyck jag gör fel, bara för min egen missnöjdhet. Jag är inte rädd för att släppa taget mera (bara jag inte är helt ensam).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback