jag har kuttat av mitt hår och stickat ihop en tröja




Båda dessa grejer hände för snart två veckor sedan men det är det bästa som har hänt på år och dagar. Vilken halleluja känsla på mitt nya och fräscha hår. Tusen gånger lättare att tvätta, torka och borsta! Tusen gånger lättare att leva. 

Tröjan är hundra procent supermjukt ull och stickad med stickor som lika gärna kunnat va trumpinnar. Svinvarm är den också. Kommer aldrig frysa med den på och jag har redan beställt nya mönster och garn i denna tjocka variant. Älskaret. Men först ska jag ge mig på en aningen svårare variant på tröja med en fläta mitt på ryggen. Är så pepp. Vill bara sticka i alla regnbågens färger (men mest blått...)!




Hatar fortfarande min "nya" mobil. Dens kamera suger. Färgerna blir alltid grönare/orangeare. Men får leva med den ett tag till iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback