v.8

Imorgon ska min förhoppningsvis lagade och välfungerande overblock hämtas och gissa om här ska sys! Först och främst alla trikåtröjor som jag gått och tänkt på sen förrförrförra månaden och sedan ett par flowy kattbrallor i tyget som syns här nedan. 

Annars då? Jo jag stickar, minst någon timme varje dag fortfarande. Läser, någon mysig novell då och då och försöker ge mig på en ny roman snart. Badar, och myser i mitt nya överkast med matchande kuddar och välplacerad  juriststuden som också är allmänt känd som Joel. Och jobbar. Jobbar gör jag oftast jämna veckor mån-lör och ojämna veckor mån-ons. Skönt med ett tydligt och bra schema med långhelger. Hoppas det får se ut så ett tag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback