glögg 5.0

 
 
Det blev en glögg i år igen! 5:e året i rad. Tänk att man pallar. Det blev en lyckad en också (Vill jag tro). Det märks att vi är äldre nu. Folk kan det där med att mingla och träffa nya männskor (folk - mig). Detta är första året jag kännde mig avslappnad på riktigt och inte flängde runt som en stressad skollad råtta. Hade inte gjort en spellista och hade inte planerat någon aktivitet, men det kanske är så det ska vara för att det ska bli lyckat? 
 
Hann förstås inte prata med alla så som jag skulle velat men så är det ju alltid.
 
Det jag är gladast över är att mina kompisar gillar varandra. Det är fint att många avslutar kvällen med kramar och ett "Ses på nästa års glögg då!". Att det blivit en grej. 
 
Att jag har så mycket kärlek och en del hat till traditioner. Det är ett komplicerat men fint förhållande.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0