moster clara

En helt vanlig dag på jobbet ser jag plötsligt att jag fått ett meddelande av min storebror där han slänger ur sig bara sådär att han och Ida ska få en lite bebis! Gissa vem som inte kunde sluta le resten av den dagen, och direkt började längta till vintern (innan det ens hunnit blivit sommar) för då kommer ju det lilla livet till världen. Det första jag gjorde efter beskedet var förstås att köpa de där bebistrikåerna jag gått och dragit i sen jag började jobba i tygbutiken. Ida och Marcus lär inte behöva köpa några kläder för jag kommer komma med en hel garderob. De har inget val.

Tänk. Stora storebror ska bli pappa, vår pappa ska bli farfar och Fingal ska bli farbror Fingal

Något pyttigt jag stickade ihop i Paris av merinoull. Eftersom det ju lär bli en kall liten vinterbebis.

Trikåerna jag äntligen fick en ursäkt att köpa som kommer bli hela sett med långärmta långbenta bodies, mössor och tofflor. Resultat snart.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback