det är vår men jag vill fortsätta ha vinterkläder

Förra lång-ledig-helgen som jag hade totalstädade jag och rensade ut mitt rum hos pappa. Vilken befrielse! Nu är bara de saker jag vill ha framme framme och allt har sin plats på hyllorna och i lådorna. Jag sorterade till och med trådrullarna så nu vet jag vilka färger jag har och inte har. Farmors gamla lilla strykbräda har dessutom fått en uppgrade så nu är den klädd i fina molntussar.

Annars gör jag det gamla vanliga: typ chillar med katt och stickar, när jag inte är på jobbet och drömmer om vad jag ska sy/sticka när jag kommer hem. Som denna mysiga fluffiga och allderles för varma kofta i mossgrönt. Jag får en känsla av att jag föredrar vinterkläder.





Juste! Här skaffat en asnajs 3D karta över nationalparken i alperna där vi vandrade som jag älskar. Kan peka exakt var jag har varit. Joel kommer föralltid mobba mig för detta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback