En fredag

En fredag bara två veckor till matte och samhällsprov så sa jag hejdå till min pappa som åkte till Portugal över helgen för att jobba. Sedan satte jag mig och petade på min samhällsuppsats, dränkte mina ögonlock i röd färg och släppte ut mitt fettiga hår från hästsvansen som den fått vara i hela veckan bara för att jag kände för det. Efter att ha sminkat av mig åkte jag in till stan för att träna mina just nu värdelösa muskler, som redan sa aj från grådagens klättring och säger ännu mer aj nu, med min bror o hans tjej. Dagen avslutades med en födelsedagsmiddag hos min brors mamma där jag fick lyssna på bland annat min bror och mammita sjunga samt spela piano och gitarr. Vilket bland det mysigaste mest kravlösa och inspirerande jag vet. <3

 
 
Nu är det inte fredag längre och det är dags att gå och lägga sig och somna från en lite bättre dag än många andra dagar.
 
Här har vi mig i stunden då jag fick feeling av mitt fettiga hår och färgen röd.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0