Tror jag stirrat mig blind på mig själv

Jag har insett en grej. Anledningen till att jag inte lyckats få någonting gjort varken tecknarmässigt, bloggmässigt, sömnadsmässigt, vadsomhelstmässigt i mitt liv på ett tag är för att jag haft alldeles för höga krav på mig själv. Har inte varit nöjd med något jag gjort på flera månader. Dags att sänka ribban, ta ett steg bakåt och inte vara rädd för att låta tankarna flöda fritt. Låta handen och fingrarna göra vad de vill på pappret/tangentbordet. Våga göra fel och ägna tid åt just det. Kommer ingen vart av att sitta och stirra mig blind på alla fel och ge upp. Nu får det vara nog med krav på mig. Måste sluta bry mig igen.

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0