En tribute till Sandrah och en tillbakablick på en fantastisk resa

Ville bara säga tack för att du orkat med mig i hela 69 dagar 24/7 under alla möjliga omständigheter. Jag som inte ens orkar med mig själv ibland... Tack också för att du pallat ta töntiga konstlade turistbilder på mig och med mig lite här och där. Utan dig och dina fantastiska egenskaper hade jag helt enkelt aldrig fått se så mycket av Asien som jag har fått, så är det bara. Utan dig hade jag varken fått lärt känna mig själv på detta sätt eller hittat tillbaka till delar av mig som jag tappat bort när jag blivit lite för trygg på den plats jag stått och trampat på det senaste året.
 
Jag är även så stolt över dig! Som trotsat så många av dina största rädslor. Paddlat kajak i halong bay, sovit 3m från vattnet under stora åskväder i Kambodja, simmat genom en grotta i Thailand, åkt nattbuss kors och tvärs över länder på lagom osäkra vägar i många långa timmar och sovit brevid och tagit hand om mig medans jag var matförgiftad...
 
Jag är så glad att jag har fått växa som människa såhär tillsammans med dig. Till en fantastisk resa och alla år vi haft varandra samt till fler resor och många år till..!
 
Jag förstår att folk är trötta på att se bilder från denna resa, men det är inte jag! Så här kommer några fler favoriter från alla land.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0