Opaler och drömmar om bättre tider

Om jag någon gång gifter mig, eller bara bestämmer mig för att jag är värd/ har råd meden ganska dyr ring då kommer det vara denna (första bilden längre ner) som får pryda mitt finger, eller något liknande.

 

Har följt detta smyckeskonto (wwake) ett tag och jag avgudar allt de gör med opaler, diamanter, safirer och andra blå stenar. Speciellt deras ringar och örhängen. Örhänget med en stor opal och två mindre stenar som ser ut som en liten stjärnkonstalation har jag lagt i varukorgen flera gånger...

 

För övrigt ligger jag i min säng med feber och verk i hela kroppen. Något jag gjort de senaste dagarna. Fick till och med sälja min Håkan-biljett igår :,( Har helt enkelt åkt på influensa sådär lagom till sommaren. Det är därför jag ligger och drömmer om bättre tider och lägger upp såna här saker. Hoppas mina kompisar mår bättre!

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0