Mål för 2017

Jag fick för mig att göra något som tydligen många andra fått för sig att göra detta nyår, helt enkelt att skriva en lista med mål istället för att ha nyårslöften som ju bara är bundna för att bli brutna. Detta är helt enkelt lite mer kravlöst. Så här har vi dom:

 

* Bli mer självständig och ta lite större risker*

 

* Sticka i fler blå nålar i min världskarta

 

* Ta bättre hand om mitt kropp och speciellt se till att min nacke blir bättre

 

* Bli bättre på att tänka igenom köp noggrant innan de genomförs och fråga mig själv flera gånger om detta verkligen är något jag behöver

 

* Teckna, måla och skriva mera samt lära mig ta bättre bilder (skaffa en riktig kamera?)

 

* Sy mera!!

 

* Spendera mindre tid framför skärmar skrollandes igenom tråkiga onödiga flöden

 

* Umgås mer med 'gamla' vänner och hålla kontakten med nya

 

* Spela sällskapsspel och ha djupa intressanta konversationer

 

* Möjligtvis flytta hemmifrån?

 

* Lära mig liiiite mer franska eventuellt bättre spanska

 

* Föra över viktiga grejer från datorn och göra en backup på min hårddisk

 

* Våga prova söka in på intressanta utbildningar

 

* Hångla (jaa med dig Joel såklart!) och kramas mera

 

* ta fler promenader och uppskatta naturen och allt det där lilla som finns omkring mig som jag brukade vara så bra på

 

* Att förhoppningsvis förhoppningsvis boka in en intensivkurs och ta körkort!

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0