Hejdå med dig 2016

9 mest gillade på insta tycker jag sammanfattar året rätt fint ändå:

 

 

Hejdå år 2016. Vad många och mycket fina scenarion du har kommit med. Har aldrig varit så kär i hela mitt liv som jag har varit detta år, och min framtid har aldrig sett osäkrare ut. Har vandrat i alper, utforskat Europa, sett mitt första norrsken och provat på att plugga på universitet, och även om det känns som det har stått väldigt still så har det nog pågått någon sorts process under hela tiden. Jag har nog lärt mig en hel del om mig själv och utvecklats vidare som människa mycket mer än jag tror. Det ska bli mycket spännande att se vad 2017 har att erbjuda, har en hel del att se fram emot.

 

Invigde det nya året i nyupplaga glittriga Ida Sjöstedt brallor och sammetstopp med Joel och som en obehagligt glad och full pappa fint uttryckt det: "Stockholms kulturelit" i en mycket festlig våning på söder. 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0