Hej söndag

Känner mig nöjd med helgens insats ändå. Jobb på disputationsfest/70års kalas i 11 timmar både fredag och lördag och idag kom Sabina och hälsade på och hjälpte mig komma igång med Brettes skjorta som jag haft hängande över mig i mer än ett år! Fyskäms Clara!! Det känns i alla fall så skönt att ha jobbat mig igenom så mycket grejer som känts tunga nu i helgen. Så najs att ha sällskap och lite syjunta hemma hos mig. Det är lite det som är hela grejen för mig när det kommer till att sy. Det är inte alls detsamma när man inte har någon att bolla tekniker eller idéer med. Det är inte lika kul och det är så lätt att jag fastnar. Det handlar nog mycket om att jag inte känner mig helt trygg i syendet, men blir man någonsin det? 
 
Här har vi en Sabina som sitter i en sjukt naturlig pose medans hon ritar upp det hon sedan satt och broderade.
 
Har sjukt ont i ryggen nu efter alla skumma ställningar jag jobbat i på golvet, men det var det värt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0