Att bara va

Igår var en sån där hänga i nya blå blommiga finska påslakan dag. Man läser ikapp det man måste till skolan, tar en promenad till ica, sitter på något annat ställe och läser i en av alla tusen böcker man vill hinna läsa innan man dör och sen kollar på en inspirerande dokumentär. Sånt som man aldrig annars tar sig tid till. Jag har insett att det är en konst att kunna göra det utan att bli rastlös och stressad. Den konsten har jag nog nästan svart bälte i. Idag blir typ en sån dag med, fast med ett skivstångpass på stutet. Imorgon ska jag gå på min tredje föreläsning om västerländsk mode historia.

(Blir det någonsin något körkort Clara?)

 

 
 
 
 

"Colour can raise the dead."
- Iris Apfel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0