om mig

Jag gör: typ mitt bästa

Jag kan: sy en skjorta

Jag köper: nästan allt jag tror jag behöver

Jag borde: vara nöjd med det jag har

Jag måste: sluta gämföra mig med allt och alla

Jag vet: nästan aldrig riktigt varför jag blir ledsen. Det bara är en känsla som bubblar upp och tar över

Jag tycker: om att göra färdigt saker. Speciellt sån som legat och väntat länge

Jag tänker: ibland på vad andra hör, känner och tänker när de lyssnar på vissa låtar

Jag förbrukar: skavsårsplåser

Jag lyssnar: på alderles för mycket deppig djup musik

Jag drömmer: om att hitta männskor som förtår vad jag menar

Jag längtar: efter kramar och pussar och närhet av någon jag älskar

Jag fasar: över att vara ensam, att ha ont och inte kunna göra något åt det och att inte kunna se eller höra

Jag använder: ibland smink för att förstärka självförtroendet

Jag njuter: av att umgås med folk som får mig att bara vara och inte tänka så mycket

Jag blir: smartare och äldre för var år som går

Jag äter: saker som jag hoppas inte är besprutade, genmanipulerade eller har injicerade med hormoner och antibiotika

Jag dricker: mest té och iskallt vatten

Jag struntar: i vad jag får för betyg. Det viktigaste är väl ändå att jag lär mig något?

Jag ska: försöka ta mig egenom kompendierna jag ska  ha läst till morgondagens föreläsning utan mina försvunna glasögon

Jag sparar: till att kunna flytta hemmifrån och/eller dra iväg på en stor resa

Jag brukar: ha svårt med att komma igång med saker

Jag tittar: på det jag tycker är vackert i färg och form

Jag läser: väldigt långsamt eftersom jag verkligen vill förstå vad det är jag läser

Jag vill: gärna veta vad som ligger bakom till hur folk blev som dom blev

 

(lista snodd från wilderness som snott den från någon annan, som säkert snodde den från någon annan...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0