Hösten och allt vad det innebär

- The-thermosar
- Soppor
- Fina färger i naturen
- Levande ljus
- Tjocka täcken och filtar
- Stickat
- En extra anledning till att kramas

Försök till att vara posetiv och göra det bästa av kylan och mörkret. Känner mig dock så sjukt tom på något sätt, ytlig och utan innehåll, men kämpar vidare. Känns som det märks i mitt värdelösa skrivande — som verkligen kan spegla hur jag känner och mår. Men är glad av andras glädje. 

Såg en bra film häromdan med familjen som jag lätt tipsar om "Captain fantastic" (den var motsatsen till ytlig) och tipsar även om Elliot Smith och hans låtar som "Between the Bars", "Angeles", "Say Yes" och "Needle In The Hay" och typ bra musik överhuvud taget.

 

 

En fin bild av Egon Schiele apropå ingenting

 

 
Och en bild på min anmoder Katarina Sjöberg från Gotland apropå att jag är hos mormor och morfar i Eskilstuna just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0