En enda stor emotionell röra

Lever på min nostalgi och små saker jag ser som kan lätta upp mitt sinne lite.

Väntar två veckor på att någon ska komma hit.
Hinner inte ens märka att han är här förens jag ska längta efter honom igen.

Vad väntar jag på? Vad har jag att se fram emot?

Somnar hungrig.
Tränar.
Inget händer.

Trivs inte med mig själv,
Får aldrig någonting gjort

Vad fan är det här ens för liv?

Känns som jag är tillbaka där jag började igen.

Det är alltid samma gamla jag med hängiga bröst, slapp rumpa, runda mage, korta tjocka ben, trassligt hår, små ögon, sneda gula tänder, breda axlar och krokiga stora näsa.

Jag vill bara börja om. Göra något nytt och flytta härifrån.

Vad är ens meningen med detta liv?

 

 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är bara att forma ditt liv som du vill ha det. Ställ frågan. Packa ett flytt lass. Dra till skåne och ha sköna kvällar. Backar upp dig där det behövs! Kramiz <3

2016-10-03 @ 10:32:16
URL: http://zetacheeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0