Det börjar visst bli höst, men den är aldrig rikitgt lika grym och svartvit som man tror

Jobbar, pluggar, går på föreläsning, pratar med honom, äter en portabelloburgare med Sandrah och Ellinor, pluggar... Typ så har mina senaste dagar sett ut.

I helgen var Joel här och hängde med mig. Vi såg på Saving Private Ryan med hans ena syrra i soffan, och hjälpte till på hans pappas loppis dagen efter. Där, på loppisen hittade jag en snygg pashmina sjal från Indien innan jag var tvungen att dra vidare iväg till ett gig i Gamla Stan med Carlos. Det blev så himla sent så jag var låg hemma i min säng kl 5. Fatta om jag fuckade upp mitt dygn efter det och därefter blev det sjukt deppigt. Men nu är jag väll typ tillbaka på banan igen. Ska bara leta upp mitt pluggpep som jag tappade på vägen.

Har också haft min första tenta! Tungt var det. Det gick ut på att trycka in den hela västerländska modehistorian i huvudet på en vecka och sen tomma ut allt jag kunde på ett papper på tre timmar. Men det gick nog bra ska vi se.

 

 
 
 

Blir iaf väldigt glad av att få se ditt fina skypeansikte. Gör min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0