3 plagg som du inte måste äga

"Tre plagg du måste äga"

Nej. Låt mig bestämma själv.

Kan inte låta bli att tänka så när jag ser sådana inlägg. Är jag den enda som blir barnsligt provocerad? Blir i motsats sjukt osugen på att köpa dessa plagg bara för att någon annan tycker att det är ett måste på grund av att det är trendigt eller för att alla andra har det. Köp istället kläder som du känner dig bekväm i, tycker är snygga, gör dig glad, eller har en riktigt funktion. Det är i alla fall vad jag utgår ifrån när jag köper kläder trend eller inte trend. Utgå istället från vad du gillar (och förhoppningsvis kommer gilla en långt tid) och kan göra något kul med i kombination till annat. Våga vara unik. Våga vara dig själv.

 

 
 

Detta är vad jag kallar stylish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0