Ett tappat flow och ett försök till att samla ihop bitarna av mitt liv

 

Här kommer en liten update på vad som har hänt sen jag senast skrev.

 

Det har varit midsommar, en dag då jag låg hemma och blundade eftersom jag fått en släng av kristallsjuka, eller iaf hemsk yrsel och illamående pga så yr. Jag har plockat smultron med mamma vid vägkanten på en snabb kvällspromenad. Jag har jobbat min sista dag på Delphi! Det var en fin och stel avtackning. Jag fick jättefina blommor och ett jättefint intyg. Tänk att jag har jobbat där ett år, tiden går sjukt fort. Känns jätteskönt att sluta och lämna den stressen efter mig, men jobbigt att lämna mina fina kollegor som jag vet kommer att få det ännu tuffare nu. Hoppas på att hålla lite kontakt. Bjöd även spontant över Sabina på kvällsbad i rymdvatten i mitt lilla badkarl. Det var mysigt. Och sist men inte minst så åkte jag och Joel ner till Norrköping för att se Mumford and Sons spela på Bråvalla. Det var en bra konsert.

 

Idag har vi firat mamma och köpt vandringsutrustning. Snart, om tre dagar, åker jag ut i Europa med Joel för att njuta av naturen och luften i Franska alpera, vandra upp för bergstoppar och sova under massvis med stjärnor, för att sedan ta tåg hela vägen hem till pappas fina hus i Skåne med massa härliga stopp på vägen.

 

Btw nya blogg.se appen SUGER BALLE. Sämst eftersom jag vill kunna uppdatera lätt på luffen :(

 

 
 
 
 
 
 
Kolla söt och ganska taggad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0