Sluta drömma om det ljuva livet, vi kommer aldrig vara med om det. Och be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde. Men det äter upp dig när du ligger i din säng. Åh gud det gör så ont att något så nära kan vara då långt bort

Tiden går och går. Stunder fylls av meningsfulla saker och värdelösa saker. Vika är vilka? Är alla lika viktiga? Vilka studer är det som formar mig och får mig att växer som person?

Släpar ständigt runt på en historia, ett block och penna i min väska. Är rädd att om jag tar ut dom så kommer inspirationen eller lusten att läsa plötsligt attackera mig. 

Att självförtroendet, kaxigheten och inspirationen och alla övriga känslor alltid kommer o går som de själva behagar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0