Glögg osv

Mycket men ändå lite har hänt de senaste dagarna, oj vad tiden går fastän jag inte gör någonting. Har nog aldrig varit med om att tiden gått riktigt såhär fort. När jag känner mig redo för att det ska vara måndag är det redan fredag. Som min tid har stannat eller spelas i slow motion medan resten av världen och det som händer runt omkring mig snabbspolas.

 
Årets glögg har varit, Joel har kommit och gått kommit och gått och jag har fått världens finaste jacka i tidig julklapp. Så jag har gått och klämt på den. Veckans mål nu är att hålla mig frisk och stark och leta fram motivationen till den sista kursen och tentan. En så länge står det väldigt still.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0