en foreløpig lesning

Jeg har bestemt meg for å begynne å skrive og snakke på norsk fordi det høres så sykt søt. 

 
Nä, man kan ønske seg er det ikke sant? Här har ni i alla fall min preliminära lösning på mina problem just nu. Alla förslag är välkomna att lösa min kroniska huvudverk som känns som om jag alltid har på mig en lite för liten hjälm. Den som jag försöker förtränga och som jag lyckas nästan bli av med eller distraherad från då och då men som ständigt smyger sig tillbaka upp från min konstant verkande nacke. Min nacke som har tagit över mitt liv och som jag inte kan låtsas om mera. Här har ni min fina spikmatta. Tacksamhet för en annan sorts smärta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0