Slut på kapitlet

Känns som det var igår jag och Joel satt och planerade ihop vad vi skulle göra denna sommar som känndes så långt bort. Men nu är den förbi, och Joel har flyttat till Gotland, och jag är kvar och ska börja plugga på universitetet på måndag. Känns verkligen som en period i mitt liv är över, som att jag stängt en dörr, och så som jag är känns det jättejobbigt att släppa taget och börja med det där nya. Känner mig tung, likgiltig, avdomnad och förvirrad när jag är i detta mellanting, trivs verkligen inte. Så det är helt säkert något jag behöver utsättas mer för.

Kan dessutom inte låta bli att känna mig övergiven. Som att en stor del av mig bara drog och lämnade mig kvar här mitt i mitt kaos. Men allt blir väl bra antar jag.

Hursom fick vi ett bra avslut på denna sommar (som inte är slut än!).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0