Fy fan för dig.

Fy fan för dig som lät mig gå och tro att så som du behandlade mig var sättet man behandladar de man älskar.

Å ena sidan är jag så så glad att det tog slut. Att se till att det gjorde det är det bästa du gjort för mig. Det var det som behövdes för att jag skulle öppna ögonen och inse att vi var så dåliga tillsammans.

Å andra sidan är jag så jävla arg att du behandlat mig så dåligt. Att du lät mig bryta ner mig själv och skapa en konstig bild av hur en relation ska vara. Jag var liten och svag och ville bara bli älskad. Kastade mig på första bästa som nappade. Jag trodde inte jag förtjänade bättre. Så du tömde mig på allt jag hade tills det inte fanns nått kvar. Hur hade du ens mage nog att göra så mot mig, så länge? 

Såklart är jag även arg på mig som lät det hända och gå så långt. Men jag var blind och nu har jag äntligen öppnat ögonen. Och nu när jag öppnat ögonen känner jag mig förstörd och utnyttjad.




Kommentarer
Postat av: Linnea

<3 <3 <3 älskling, relaterar så mycket.

2016-05-25 @ 08:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0