Medelmåttig, färglös, trist, likgiltighet

Lördag, söndag. Har aldrig uppskattat en helg som denna. Vakna utan alarm och vara helt lagom utvilad, ta all tid man känner att man behöver till frukost. Ha lite lösa planer men ändå tid till att vara spontan. Lagom - ett tråkigt ord som passar väldigt bra in på denna helg. Om jag skulle beskrivas med ett ord just nu skulle det nog vara: likgiltig.













När jag skriver här försöker jag alltid ha i åtanke att det ska vara om saker som jag själv kommer tycka är intressanta att läsa tillbaka på, ärlighet är intressantast. Det och att träna på att sätta ord på tankar är hela tanken med denna bloggen för det som undrar. Som ett usb, en minnesbank med viktiga bilder och fakta för min dator aka hjärnan.

I torsdags tog jag mitt sista piller proppat med hormoner. Över ett år har gått och nu är det dags att prova utan och se hur jag mår. Det känns både skönt och jobbigt, varför vet jag inte helt, men det känns ändå som det bättre beslutet för var dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0