Catchup

Hej cyberrymden,

Jag igen. November alltså. Vad har du att erbjuda mig?

 

Livet spårar och jag älskar det. Jag har inte haft tid till att tänka för någon har kommit och gjort alla mina vardagar. Och sen i helgen har jag haft min Ottilia på besök. Fotografiska, cafe string, klättring och en hel del prommenerade. Har nog aldrig prommenerat så mycket i Stockholm som jag gjort denna vecka och det var ett bra val i tid. En tid då höstträden har stått i full blom i alla nyanser av gult, oranget, brunt, rött och nästan radioaktivt rosa. Helgen innan firade vi till och med hösten eftersom min mamita fyllt hela 60. Magdans, svensk sång, spansk sång, pumpasoppa och tårta. Det var fint.

 

Nu är det snart en ny helg och det har börjat bli mörkt och kallare och gråare och kalare. Men det är okej så är livet och jag har turen att ha saker att se fram emot.

 

 





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0