modevisningsveckan

Veckan nu innan Valborg var väldigt tuff och påfrestande psykiskt vilket resulterade i att den blev det fysiskt också. Den där jävla engelska uppsatsen som jag rymt från behövdes ta tag i. Jag försökte rymma ännu lite mer genom att äta nästan ett halvt kilo godis, vara med på modevisningen och sedan sitta och gråta istället. Dessutom sov jag typ inget för min hjärna gick aldrig ner i varv och jag vaknade hela tiden, kände mig liksom inte förtjänt av att sova.

Men jag var i alla fall med på modevisningen. Och det kommer jag inte ångra! Jag fick gå ut med mitt gymnasiearbete först till låten "Handel Me" av Robyn. Lite symboliskt sådär för 10 åringen Clara som jag inspirerats av. Sen fick jag också hjälpa till att visa upp både Sabinas och Linneas arbeten. Min pappa kom dessutom med Fingal och han hade kavajen jag sytt på sig. Kan inte låta bli att le när han har den på.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0