Sista helgen i april

Låtsades jag att jag inte hade massor att göra och tänka på så jag tog ett jobbpass hos Albertina på lördagen, det var ett kul pass för det var nämligen hon som tog poledance till Sverige som fyllde 50år. Vi fick alltså se en femtiåring flänga runt på en stång till El Tango De Roxanne från Moulin Rouge, det var ganska coolt. Efter det åkte jag hem till en efterlängtad Wille som jag träffa för första gången utan halsmandlar. Han tyckte jag såg ut som Elsa från frost i min inbakade fläta som börjat leva sitt eget liv. Jag firade honom lite (fyller ju nitton på tisdag!) och fortsatte njuta av att livet var ganska bra. Sen skuttade jag hem i vårsol och Grimes och Crystal Castles i lurarna.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0