En liten kulturdag

Idag, trots svag, sjuk och ynklig som jag var tvingade jag mig ut på min min viljestyrka för att träffa Ellinor och gå på den där kulturdagen som vi pratat om så länge. Kulturdag a la Clara Ellinor innebär att gå på alla utställningar vi vill och pallar gå på som pågår i stan. Vi var på Ann Sofie Backs- Allt ska bort! utställning på Kulturhuset där man bla. kan köpa toapapper, tuggumi, string, dildos och självlysande kondomer. Sendan drog vi vidare till Fotografiska där vi såg Vee Speers, Martin Parr och Andres Serano.





























Ja, och sen var väl kulturdagen slut för vi hamnade på donken och drog sedan runt på Åhlens City där jag råkade köpa en alldeles för dyr tröja. Nu ligger jag här hemma helt slut, helt pank och mår dåligt. Borde så åka och lämna tillbaks den där tröjan. Men jag har i alla fall en bra bok att läsa dagarna fram över som borde spenderas här hemma. Och tröjan är väldigt fin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0