Helgen före sista skolkaoset

Och vad händer här då? Jo mitt liv. Jag hoppas ni inte blir besvikna för det är det enda jag har att skriva om just nu.



Det var en väldigt dimmig morgon i fredags, då jag gick upp för att åka till skolan. Fick inte mycket gjort där, men det var trevligt med kompisarna. Drog snabbt vidare till Wille istället.


Den gråa morgonen gick snabbt över i sol, men oj så fruktansvärt mycket grus vintern har lämnat efter sig. Kände mig förstås väldigt kaxig i min rutiga kjol, mina platådojjor och fakepälsjacka från Ida.


Denna filur ville mest bara sova och gosa, vilket jag inte hade något emot! Mycket gos att ta igen efter 4 veckor utan att fått sova med varandra. Den fredagskvällen drack vi tequila och kollade på The Lone Ranger.


Men dagen efter fick jag nog. En Clara kan bara sova så mycket innan den blir rastlös. Jag ville träna vilket Wille hade pinkeylovat. Och han ville föstås inte bli av med sitt lillfinger så mirakulöst nog gick han tillslut med på det. Och det tror jag han var glad för efteråt.


Nöjd var jag då, och nöjd är jag nu för min engelskauppsats har faktiskt börjat ta form. En och en halv sida närmare är jag. Bara fem och en halv kvar då! Det ända jag saknar från då var att mitt hår doftade Wille </3.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är snygg!!

2015-03-19 @ 16:20:21
URL: http://linnearosvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0