Tous le mêmes

Nu har sista veckan i gymnasiet rullat igång... Och känner att det kommer vara omöjligt att suga in allt. Nu har jag lämnat in böcker, dator och tagit hem alla mina grejer från skåp och låda. Känns som jag inte hör hemma där i skolan alls nå mer.

 

Förra veckan han jag sy klart både min studentklänning och mammas sidenskjorta. Är mycket mycket nöjd med båda. De är verkligen bevis på hur mycket jag lärt mig dessa år. Nu känns det nästan som om jag kan sy vadsom!

 

Utöver det har jag hunnit träffa min Wille, finally! Druckit rosa champange ätit minimunkar och kollat på skumma dansklipp tillsammans. Och i lördags fick jag jobba med mitt dreamteam Alma, Dessi o Carlos. Fick till och med 100kr dricks i mitt lilla syskrin.

 

Har också lyckats få in tre träningspass denna vecka vilket gör mig så glad! Både i kropp o knopp.

 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0