Någon dag i Stockholm

Nu i söndags, dagen efter glitterfesten åkte jag upp till Stockholm för att säga hej då till Ellen som flyttar till London! Det var så härligt att se alla dom däringa igen. De som som jag nu avslutat tre år på gymnasiet med. Ni gjorde det bäst om ni inte redan visste set.

Dagen efter svängde jag förbi min bror på hans nya jobb med mamma för kvalitetstid med båda. Efter det mötte jag upp Sandrah och Linnea åt sushi och hade ett sånt där underbart djupt samtal om allt och inget. Sen fick jag hänga med Lirre tills vi somna.

Kunde det bli bättre? Jo vet ni vad? Det dröjer inre länge förens jag ser Ellen. Jag har nämligen en biljett till London redan på fredag!








*när Sandrah ser efterrätten*











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback