Hur kommer man över någon?

Piece of cake. Man scrollar igenom sin tid tillsammans och förtränger alla bra minnen. Kanske till och med förvränger dom. Tillslut ser man bara det dåliga. Om ens något.





Och jag har aldrig förståt, hur det någonsin blev vi två.

Men jag vet du kommer att lämna mig, som alla mina vänners ex har lämnat dom

För det är alltid samma historia. Allt exploderar, går i fem miljoner bitar.

Och varje gång tappar man bort några av bitarna, och blir ett mer och mera ofullständigt pussel.


Kommentarer
Postat av: L

Du är den vackraste jag vet.

2015-07-31 @ 19:51:35
Postat av: Otis

Jag har nog aldrig riktigt insett hur jävla snygg du är. Missförstå mig rätt, du är ju min Clara och alltid fin liksom, men när jag ser dessa bilderna tänker jag att om jag var en främling så bah "damn."

2015-08-12 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0