En tid i skåne (v29-30?)

Sommar. Allt blir så mycket enklare på sommaren. Lite för bra för att vara sant. Det är varmare, jag känner mig vacker, mer kreativ, rolig, jag drömmer stora drömmar om framtiden och jag känner mig glad. Jag är bortskämd som får ha det så här bra och jag ska göra det bästa av att driva denna glada energi till någonting bra, någonting stort.

I Skåne har jag klappat katt, badat pool, tagit vara på den lilla sol som varit, ätit goda frukostar, malt böcker, skapat med penna och papper fyndat Ida Sjöstedt för 20kr på loppis, fyllt år, ätit rökta grönsaker, gräddtårta, hängt med min skånska själssyster, sytt ca 100 paljetter på en hatt, funnit den godaste ginger beeren någonsin, fastnat i Malmö en natt och varit på glitterfest.










"Gör en pankaksmin"

























Kommentarer
Postat av: Ellinor

köpte också den Elle! Jag som tyckte Ida Sjöstedt för 350 var fynd(fast jag köpte den inte ........)

2015-07-31 @ 19:42:55
URL: http://zetacheeta.blogg.se
Postat av: Otis

Jag borde läsa din blogg oftare, man blir så glad ju

2015-08-12 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0