Dagen jag tog studenten

Nu är jag redo för att gå ganska exakt en månad bak i tiden och påminnas om den underbara dagen då jag tog studenten. Eller dagen var inte bara glad, det var en himla massa blandade känlor, men mest glädje.
 
I en egensydd klänning, vita docmartens, lockat hår och förstås mössan på! Tog jag mig till skolan där bubbel, (godaste) frukost(en i mitt liv) och glad stämmning väntade mig.
 
Så många fina tal och ord av visdom väntade också och man kunde inte låta bli att börja gråta då. Så mycket nostalgi och eufori. Har aldrig varit omringad av så många som jag älskar. Tack så mycket SK12 för de tre bästa åren i mitt liv. Och tack för den underbara avslutningen på det hela. Tänk vad mycket jag har lärt mig på så lite tid, hur mycket jag utvecklats som person. Allt är tack vare er. Och nu ger vi oss ut åt skilda håll för att lära oss mer. Hoppas våra vägar korsas någon gång då och då. Nu förstår jag verkligen utrycket "första dagen av resten av mitt liv".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0