V.7 2015

Jag skrollar igenom min kalender, upp och ner varje dag och ser på hur det blir mer ont om dagar kvar tills det är dags att ta tag i allt. Tills mycket av det självklara i livet inte är självklart mer.

 

I måndags hittade jag en sol som värmde på väg från skolan till praktiken. Så jag satt kvar ett tag och imbillade mig att mitt ansikte fick lite färg. På praktiken denna vecka fick jag klippa 71m tyll, tyll tills min hand domnat, torkat ut klädpåsar från dam och ja som sagt packa ordrar. I fredags hade jag bakat för att fira lirre som fyller nu på måndag. Kollat på det regnar köttbullar och ätit semlor i sängen med wille. 

 

Idag, söndag har jag ätit hemla med sandrah på Wienerkaffet 11/10. Fick min lön också i torsdags så jag köpte förstås en polaroidkamera. 

 













Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du skriver så poetiskt, ser dina stilfigurer ;)

2015-02-15 @ 19:51:21
URL: http://zetacheeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0