Söt pojke o snöslask








Denna vecka har börjat med snö dygnet runt.i ett ganska bra tag nu. Om ni frågar mig är det dags för vår nu. 

Idag har jag hållit mitt engelaka tal om hur man ska förändra världen. Det genom att uppmärksamma hur mycket tid som läggs ner på kläder vi köper och hur äckligt lite vi betalar. Är nöjd faktiskt, hoppas läraren är det med. Sen fick jag besök av min fina visa skräddarlärare Anna. Åh vad jag gillar henne. Hon gjorde min dag. Spelade ingen roll att jag fick rolla, pressa, vika och packa ordrar hela dagen och bli hypnotiserad av tejp raffset, för det var bara lugnande och kul. 

Igår fick jag äntligen träffa kaninen Moses, fruktansvärt söt, försiktig men nyfiken och sÅ liten! Vi bonda förstås direkt. 

Helgen innan denna vecka fick jag lära mig hur Wille äter flingor o yoghurt. Var för sig. Så gulligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0