Sometimes life it takes you by the hair It pulls you down before you know it It’s gone and you’re dead again.

Tänkte att jag skulle berätta vad jag gjort detta lov för att hålla mig sysselsatt och inte flyta iväg för mycket in i tankarna.

 

 

Började med att äta upp chokladen från Wille

 

 

Fick panik för gymnasiearbetet, och när jag insåg att jag snart inte kommer få hänga i våra underbara skollokaler mer.  Så jag köpte på mig lite nödvändiga prylar och de sista behövliga tygerna.

 

 

Åt en sista frukost med min pappa innan han med drog iväg, till Paris för jobb. 

 


 

Åkte hem till min mammita Marilyn myste och målade akvarell

 





Var och klättrade med Ida i Solna och invigde min julklappssele

 


Träffade Dennis i Täby C, åkte hem till honom där fick en lång genomgång och ett fint bildspel från hans Keneyaresa. Sen tittade vi på Tarzan och promenerade runt. Fick också min födelsedagspresent som han helt glömmt bort hehe gulligt ändå.

 
 

Åkte till Täby igen med mamma och bror och fikade på dunkin, sen drog jag till Gotland.

 





 

 

Förutom det har jag täffat förkylda storebror gått och sett filmen Wild. Träffat Almis Palmis, tränat och fikat.

 

Nu är jag hemma igen och lovet är slut. Imorgon väntar de två sista veckorna praktik.

 

Yeah yeah and it’s O.K. I tie my hands up to a chair so I don’t fall that way. Yeah yeah and I’m alright. I took a sip of something poisoned but I’ll hold on tight. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0