Jag fick mig en lagom klyschig alla ♡-dag

Vakna upp brevid den jag älskar. En långsam morgon med frukost tillsammans. Chocklad och ros. Träningsdejt med bål och bålstabilitet, många pussar och svettiga kramar emellan alla övningar såklart. Duscha och äta smält glass på golvet som någon ställt i kylen. Bara vara vi, skratta, tjafsa och äta sushi i Mörby.

Jag tycker nog att det romantiskaste är när man ansträngt sig men det inte blir exakt som man har tänkt sig, mer charm, mer personligt och det gör mig varm om hjärtat. 

Hemma hade någon för första gången bestämt sig för att fira detta hon med. Det bäst med alla hjärtans dag middag och fint te i burk och en naprapat/massage tid till mig <3

Vet inte vad jag tycker om alla hjärtans dag egentligen när det bara handlar om konsumtion, men jag har inget emot att få anledning till att vara med den man tycker om och hitta på något kul. Har inget emot att få blommor heller. Ha kul ska man ju dock försöka göra varje dag och blommor kan man ge när som helst när man känner för. Men idag är jag glad och tacksam. Gonatt 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0