I sökande stadium

Det var ett tag sedan jag skapade något jag var riktigt nöjd med. Varken i form av bokstäver eller i penndrag. Inte för att jag inte känner mig inspirerad eller har inte har något vackert att skriva om, för det finns så mycket vackert i mitt liv just nu och jag är så lycklig. Joel gör mig så glad och jag längtar efter honom så mycket.

 

Vad gör jag i dessa tomma mellandagar för att fördriva tid? Jag maler böcker. Fulla med fantastiska historier ord och meningsbyggnader. Jag är så facinerad över dessa små mini universum som får plats i mina händer

 

Årets favoriter är:

 

Tusen strålande solar

Flyga Drake

Jag duger inte åt lycka

Nu vill jag sjunga dig milda sånger

 

Läs dom. Har även börjat prenumerera på novellix mininoveller. De är både fina att se på och att läsa.

 

Övrigt: rensar och städar mitt rum, har aptråkigt på jobbet där det är helt dött, springer in i kompisar oväntat, har bio/middags dejt i mall of scandinavia, samt kollar på vackra illustrationer från Tove Jansson och John Bauer

 
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0