It's friday im in love

Känns som det finns mycket att berätta, men jag har bara inte orden på min sida. Skrivkramp. Jag tänker ändå trots det ta och tvinga ur mig några rader.

Det är fredag, igen, och hela veckan har jag drömt om konstiga äventyr på annorlunda sandstränder och i ökenliknande landskap som jag tror ska föreställa Puerto Rico. Dit jag ska åka nästa vecka. Overkligt, fortfarande.

Jag har sett många fina soluppgånger på väg till och på jobbets takterrass. Förra fredagen var jag på julfest på jobbet, fick ett ryck och lockade håret lite halvhjärtat och ja. Joel Joel Joel, imorgon får han träffa en hel bunt av viktiga människor i mitt liv. Nu är jag sen till jobbet.  











Här får ni fyra versioner av samma bild på Joel









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0