Hej igen

Tydligen finns det folk som tycker jag borde uppdatera här som inte är jag själv så det är väll dags.

Att jag inte hängt här är dock ett bra tecken. Jag har så mycket på gång och det har kännts bättre att leva vidare istället för att stanna upp och reflektera. Men dockumenterat har jag gjort. Genom kameran i alla fall.

Så vart var vi? Skåne. Efter att ha lämnat Skåne med magen full av chilenska complettos och ha pyntat Ottilias vägg med lite Patti Smith så rullade jag upp till Stockholm. Och i Stockholm har livet rullat vidare. Typ som på en räkmacka. Har jobbat både 15,5h pass och 8h pass hos Carlos, rensat, varit på två tinder dejter, solat och kollat på utebio i rålis, bränt upp gamla bilder, firat en födelsedag, ätit italiensk glass, varit moraliskt stöd i rensning, sprungit Midnattsloppet, fått besök av belgare, paddlat kajak runt Kungsholmen, varit en sväng till Gotland, druckit mousserande på klint med fin vän, firat släktingar, hängt backstage på Ida Sjöstedt SS16 som invigde Stockholms modevecka, och hör och häpna fått deltidsanställning på en advokatsbyrå och barnvaktsjobb!

Imorgon kl 10 börjar det riktiga arbetslivet. Tack och hej fina "sommarlov".






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0